La CUP organitza una campanya per exigir marquesines a les parades d’autocar de Girona

La CUP ha localitzat set punts crítics on la manca de cobertors fa incòmoda l'espera als usuaris. Recollint la demanda de veïns de diversos barris, […]


La CUP ha localitzat set punts crítics on la manca de cobertors fa incòmoda l'espera als usuaris. Recollint la demanda de veïns de diversos barris, la CUP de Girona ha engegat aquesta setmana una campanya per demanar que s'adequïin algunes de les parades d'autobús de la ciutat.

La iniciativa constarà de cartells -per informar-ne als viatgers- i també d'una petició expressa a l'equip de govern municipal i a l'empresa TMG. La CUP ha localitzat sis estacionaments, d'alta freqüència de pas, on caldria un cobertor per a fer més còmoda les esperes.

Són la parada de les línies 5 i 2 a la plaça Marquès de Camps (llargament reivindicada), la parada de la Línia 5 de la plaça Assumpció de Sant Narcís, la parada de la Línia 2 al creuament entre Carretera de Barcelona i Emili Grahit, la parada de la Línia 1 al carrer Marquès Caldes de Montbuí -davant dels Químics i en direcció a l'Avellaneda-, la parada de la Línia 1 a Sant Pere, just abans de la pujada de Montjuïc.

Segons la formació independentista, també cal ampliar la marquesina de l'autobús a la facultat de Montilivi, davant del P1. La formació, però demana "un estudi municipal, que sigui exhaustiu i que indiqui els punts febles en tota la xarxa d'autobusos".

La iniciativa de la CUP coincideix en el temps amb l'anunci de la l'àrea de mobilitat d'instal·lar pantalles que indiquin el temps d'espera dels autobusos. En aquest sentit, la portaveu de la CUP Anna Pujolàs ha indicat que "La regidora Isabel Salamaña, enlloc d'anunciar indicadors automàtics perquè els usuaris vegin quan tarda l'autobús -que ningú ha demanat- hauria de posar més èmfasi en solucionar els problemes reals de les persones que anem amb l'autobús. Demanem tant a TMG com a l'Ajuntament, la principal accionista, que posin remei a la manca de marquesines".

27 de setembre de 2010